Search:

Type: Posts; User: Chad30w

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Replies
    35
    Views
    5,707

    http://www.rccrawler.com/forum/competitions/534204...

    http://www.rccrawler.com/forum/competitions/534204-2015-rc4wd-scale-challenge-official-judges-thread.html
  2. Replies
    35
    Views
    5,707

    Is it may or August yet......

    Is it may or August yet......
  3. Replies
    35
    Views
    5,707

    Where's the like button. Lol

    Where's the like button. Lol
  4. Replies
    7
    Views
    1,673

    I think I need a bigger shop.......lol ...

    I think I need a bigger shop.......lol
    http://i364.photobucket.com/albums/oo83/chad30w/imagejpg2_zpsd4de4b2e.jpg


    http://i364.photobucket.com/albums/oo83/chad30w/imagejpg3_zps77085b7b.jpg[/URL...
  5. Replies
    7
    Views
    1,673

    Front axle all buttoned up with the scale...

    Front axle all buttoned up with the scale hardware that I have for now......
    http://i364.photobucket.com/albums/oo83/chad30w/5A5B4BC3-A387-406F-8285-4CA076AA0B9F_zpswnhelbfm.jpg...
  6. Replies
    7
    Views
    1,673

    Cd stopped by yesterday got a lot done. Time to...

    Cd stopped by yesterday got a lot done. Time to take it back apart finalize a few things loctite some hardware then final assembly and on to the wiring nightmare.....lol. Here's a few pics of the...
  7. Replies
    7
    Views
    1,673

    I got a lot accomplished yesterday after a long...

    I got a lot accomplished yesterday after a long drought on this thing. If I could just quit my day job and play with toy trucks I'd be so much happier.....lol. Servo mounted up front, two steering...
  8. Replies
    20
    Views
    3,065

    Maybe me, but hasn't Ricky always been kinda...

    Maybe me, but hasn't Ricky always been kinda backwards........lol. He is an Arky......lmao
  9. Replies
    7
    Views
    1,673

    Just got my other set of universals today. I'm...

    Just got my other set of universals today. I'm gonna start working on the tie rod this weekend, but right now I got it in behind the axle setup looks to be the best option. We will see hopefully this...
  10. Replies
    2
    Views
    1,031

    Stock rear measures 7.5 hex to hex. Chad30w mod...

    Stock rear measures 7.5 hex to hex. Chad30w mod is 9.5 hex to hex.
    http://www.rc4wdforum.com/images/imported/2013/11/25.jpg
  11. Replies
    7
    Views
    1,673

    Chad30ws 2014 class 3 comp rig......

    The trucks gonna be a class 3 scaler based on Blackwell axles. I'm gonna take two rear axles convert them to steers using rc4wd wraith c's and dana44 wraith knuckles. I'm gonna use a dove nosed...
  12. Thread: axles

    by Chad30w
    Replies
    4
    Views
    998

    They work really well. Rockedupricky would be the...

    They work really well. Rockedupricky would be the build ya wanna look at, he has been running the k44 axles under his tf2 for a while now. In fact he finished fourth at east coast scale challenge.
  13. Replies
    2
    Views
    1,031

    Rear Blackwell axle

    Anyone have the measurement out by the hex. I'm looking for the outer diameter out by the hex......I have and idea a brewin....:D
Results 1 to 13 of 42
Page 1 of 2 1 2